2010. április 26., hétfő

Pár hét késéssel, de...

már megint külföldi vagyok

... csak megszületik a "visszajöttem Norvégiába, tök jó volt otthon" miniposzt. A múltheti hófúvásokkal megérkezett norvég tavasz okozott némi káoszt a fejemben, vissza kell állni. Az újdonságok: Gabriella személyében új taggal bővült a magyar falu, és újra futni kezdtem. Továbbá Gabival és Píttel belekezdtünk egy 1500 db-os Eiffel-torony puzzle-be, még nem tudtam eldönteni, hogy ez jó-e vagy idegesít. Következőleg viszont sör helyett egy rekesz RedBull-al kéne leülni rakosgatni a hatékonyság érdekében:) A legérdekesebb dolog viszont, hogy jelenleg is (21:00) totál világos van, és még lesz is vagy 40 percig. Ez egy annyira miniposzt, hogy már vége is van.

Egy norvég banda angolul, szerintem nem rossz.

3 megjegyzés:

  1. Na azért, már azt hittem eltrógerülsz :D Hát a mi puzzle tervünk a 3000 db-os Triploi ostroma c. hajós festmény nem rakódott ki soha, ellenben annál idegesítőbb volt - most a húgomat idegesíti...

    VálaszTörlés
  2. Helló Laci!

    Kicsit megkésve: jó volt az elutazásod előtti buli!!! Köszi
    Épségben hazaértem, és ha jól emlékszem kijózanodtam mire hazaértem...
    Spary

    VálaszTörlés
  3. 3000??? basszus. Egy 500ast én is vettem, de az meglepi lesz... majd ha kész lesz :)

    Endre! Hát igazán örülök, hogy tetszett a buli, nem ez volt az utolsó:) Sanyi kezét és fakanalát pedig áldja meg a kisjézus, azóta is emlegetjük.

    VálaszTörlés