2010. február 19., péntek

Túró Rudi, kávé

fentről: a várostól kb. 30 km-re a Vassfjellet


kicsit messzebb a síugró pálya


a "csúcsrúd" :)


20 cm a kerítés tetejéből, hó van elég


jobb, mint a lakat


mint az látszik is, már az első edzések is igen hatékonyak


A fenti cimborák társaságában "papírra vetem" az arra érdemeseket. Mostanában kicsit el lett hanyagolva ez a blog, talán nem is történt annyi esemény számba menő dolog, amit kényszeresen meg kellett volna osztanom, 1-2 talán mégis (vagy ha mégsem, majd úgy lesznek előadva).

Először is nemrég keltem fel, 12 órát aludtam egy huzamban, bemelegítőben. A hét némileg kifárasztott, hogy miért, azt csak később árulom el, hogy fenntartsam az olvasói érdeklődést. Micsoda izgalmak mi? Én megmondtam.


Lian Hágó -Déli oldal

"""Kerek egy hete szombaton a Lian Hágó (291 m !) meghódítására indultam. Szigorúan alpesi stílusban, semmi táborlánc, semmi magashegyi teherhordók vagy jakok. Mindent, ami a boldogulásomhoz kellett magam cipeltem, egy iskolatáskában (!!). A rizikót tovább emelve az oxigén használatát is elvetettem, SŐT, társ nélkül indultam útnak, szólóban (!!!).

1. szakasz: ház-villamos

Az út rögtön egy hatalmas kaptatóval kezdődött, felfelé, egészen a villamosmegállóig. A szintidő 5 perc, a hátszélnek hála nekem 3 azaz három (!) perc alatt sikerült. A megállóban rögtön le is ültem, nem lehet ezt bírni. A villamosra meredek lépcsőn szálltam fel, ezt teljesítve szintén a legközelebbi ülőhely volt a cél, ahol 15 percig embert próbáló körülmények között ültem egy helyben.

2. szakasz: villamos-csúcs

A megpróbáltatásokat kiheverve leszálltam a villamosról. Rögtön szemem elé is tárult a HEGY, tetején friss hóra és viharos szélre utaló hózászló, oldalán friss lavinanyomok. Elindultam. A játszadozó kiskutyák, szánkózó gyerekek, és hógolyózó, rohangáló fiatalok mellett elhaladva, csak a célra koncentráltam, és 20 azaz húsz (!!) perces küzdelem árán a hegy 291 m(!!!)-es csúcsán álltam. Egész Norvégia a talpam alatt, felettem cikáz egy BBC, egy CNN és egy MTI helikopter.

3. szakasz: csúcs-villamos-ház

Ezt le sem írom, olyan izgalmas volt. """

Szóval. A múlt héten, tele hassal ebéd után, kivillamosoztam a Lian tóhoz, hogy szemügyre vegyem a felette lévő kilátót (291 m) egy 15-20 perces délutáni séta kereteiben. De kiszinezve sokkal izgibb volt, mint ez az egy mondat :)

A sztoriból is lejön, hogy a mindennapok baromira nem úgy telnek, ahogy én azt kigondoltam 1-2 hónapja (heti 4-5 mászás, többszöri sífutás). A lécek a falnak támasztva, a múszócucc szögre akasztva porosodik, boka-urat meg türelmesen fáslizom. Pít javaslatára viszont elkezdtünk edzeni járni, a tuti jó kis edzőterem, havi 300 nok-ért (kb. 9000 Ft) szinte ajándék. Viszont a november óta alvó izommaradványaim nem kicsit lepődtek meg, az izomlázra pedig az egy helyben fekvés tűnik e legkényelmesebb gyógymódnak.

A Nap látogatásai is érezhetően hosszabbodnak, már nem csak be-bekacsint pár percre. Sőt, tegnap volt az első nap, hogy világosban mentem reggel, és világosban is jöttem haza; ilyen az ősz eleje óta nem volt.


Új zenei blokk

A bejegyzések végére mostantól egy nagy norvég slágert biggyesztek. Hogy meghallgathassátok, amit mi is napi 2-3-4x hallgatunk meg a biztos berögződés érdekében.

Fogadjátok sok szeretettel a Dunkeyboy zenekar új számát. Igazi zeneipari melléktermék. Felhívnám a figyelmet az énekes hangjára, (lelövöm a poént: férfi) és a 2:00 és 2:11 között lévő dob-és gitár szólóra.

7 megjegyzés:

  1. Hát én még ennyit nem röhögtem egy blogbejegyzésen :), bár ez lehet megint az én különös humorérzékemet tükrözi, de nagyon jót vidultam rajta így szombat reggel. Mielőbbi gyógyulást Lacikám, az enyém már egy kicsit sem fáj, már másztam is vele. Ja és még több ilyet :)

    VálaszTörlés
  2. Hát ez a "hang"...nem semmi.
    A szám már vetekszik az alábbival:(POP-Goes my heart)
    http://www.youtube.com/watch?v=qGLXpIojJkg
    ...csak kár, hogy a norvég egy valódi "sláger".

    Zsófi

    VálaszTörlés
  3. Kedves István, igazán örülök, h szereztem 1-2 vidám percet :)
    Zsófi: először is köszi a linket :) ez itt egy elég lelkesen támogatott banda. Hogy önerőből mire ment volna az kérdéses, de a rádió gondolom kapott egy vastagabb borítékot, h az aktuális szám mindig toplistás legyen. Node a slágerek már csak így születnek :)

    VálaszTörlés
  4. A montázs ott van a szeren :D A bokára javaslom a hideg kést lapjával.

    VálaszTörlés
  5. Igen így utólag tényleg feltűnő, hogy a kép montázs. Több anyajegy kellett volna.

    VálaszTörlés
  6. Szió! Azt hiszem életed egyik legmagasabb csúcsára jutottál fel :-DDD Tényleg nagyon jó kis történet volt..
    1 mondattal uncsi lett volna :-DD

    A bokád izmos vagy még tényleg duzzadt? :-(

    Remélem hétvégén magasabbra jutottál :-)

    Engem a betegség megint ágynak döntött :-(

    Maya

    VálaszTörlés
  7. Hát kedves Maya: BÉ-RES-CSEPP. Tényleg jó. A bokám, a mellett, hogy természetesen izmos :) még duzzadt.

    VálaszTörlés